Sempre hi ha un lloc on amagar-te, un petit racó on pots ser tu mateix sense que et vigilin ulls inquisidors. Aquest és el meu petit amagatall privat

martes, 5 de enero de 2010

Els homes guapos de la TV

Sovint escric al meu Amagatall sobre música, notícies d'actualitat, TV o el que em passa pel cap i l'ànima sobretot per compartir, amb qui ho vulgui llegir, les meves inquietuds. Utilitzo aquest blog com un vehícle per expressar-me però molts cops crec que té un to massa intens. Avui he decidit que serà diferent i totalment frívol. Faré la meva llista als Reis Mags de l'Orient sobre els 10 homes més guapos de la TV per veure, si amb sort, me'n deixen un sota l'arbre. Mai se sap.

10. JEREMY PIVEN
(Entourage)



Amb un estil canallesc Jeremy Piven interpreta al desllenguat i exitós Ari Gold a la sèrie Entourage. No és especialment guapo però té aquest punt de xulería junt amb un morbo innegable fan que ocupi el meu top ten. Guanya amb moviment i el seu talent com actor el fa encara més atractiu.


9. SENDHIL RAMAMURTHY (Herois)


Una amiga meva diu que els indis guapos els hi donem mil voltes als occidentals i jo hi estic totalment d'acord. El Mohinder Suresh d'Herois és guapo fins a dir prou, té un cos atlètic magnífic i quan somriu simplement podria fondre el gel.  Està al lloc nº9 perquè ja fa temps que vaig deixar de veure Herois però, tot i així, si un dia faig zapping i el veig seguiré veint la sèrie per infumable que sigui...


8. HENRY IAN CUSICK (Lost)



M'agrada perquè personifica com ningú la bellesa salvatge amb un aire a Jesucrist Superstar. La seva imatge descuidada i el seu accent escocés has seduït a la Penny i a moltes de nosaltres. Passaran molts anys però seguiré recordant la camisa blava oberta o el capítol que l'escotilla implosiona i es desperta nu al mig de la selva.



7. JON HAMM (Mad Men)


És Don Drapper a Mad Men i  encara com ningú el gentelman dels anys 50, em recorda moltíssim a George Clooney perquè comparteixen la perfecta imatge de celebrity del antic Hollywood. Cada cop que veig un capítol m'encantaria entrar en un bar amb els llavis pintats de roig intens, trobar-me'l, que m'invités a una copa mentre em dòna foc amb el seu encenedor i sòna un twist de fons.

6. ALEKSANDER SKARSGARD ( True Blood)


No fa falta dir gaire perquè la foto ho diu tot.. només apunto que quan veig alguna revista que diu que el protagonista de "Crepúsculo" és el vampir més sexy no puc fer res més que riure... Està clar que no han vist True Blood ni al Aleksander xupant sang. La càrrega eròtica és excessiva..


5. NESTOR CARBONELL (Lost)



Serán els seus ulls negres que li donen intensitat a la mirada  o serà aquest aire egipci, no ho sé. Carbonell és el prototipus d'home que sempre m'ha agradat: alt, moreno, amb el cabell curt i una mirada penetrant. El tenia fitxat d'una sit-com que protagonitzaba la Brooke Shields al Canal Plus però amb uns anys demés  està més guapo i em recorda perillosament a algú que no voldria oblidar.

4. JOHN KRASINSKI (The Office)


Sort que en Jim Halpert de The Office no és real sinó hi hauria baralles al carrer.. La parella perfecta, el gendre que voldria la meva mare (i pare), guapo,amb planta,  mortalment divertit, romàntic però no cursi. Serà l'hereu d'en Hugh Grant però en versió molt millorada i amb més criteri per elegir les pelis.

3. WENTWORTH MILLER ( Prison Break)


Els tatuatges d'en Michale Scofield són una icona de la televisió, aquella imatge perdurarà en la memòria col·lectiva femenina durant molts anys. Prison Break s'ha acabat però ell és l'animal més sexy que he vist mai. És absolutament incríble i fisicament no li falla res: cara absolutament perfecta i un cos de pecat.  No està més amunt perquè té un petit defecte: és un pèl soso..però se li perdona.

2. NAVEEN ANDREWS ( Lost)


Avui està al nº2 però podria estar al nº1 perquè em té el cor robat ¿què puc dir? no és el més guapo, tampoc el més alt, no té la cara més armònica però és atractiu. Molt atractiu!  té el poder del imán que acapara tota la meva atenció  cada cop que parla amb accent iraquí, cada cop que "pateja" el cul d'algun dolent i fins i tot resulta sexy quan mata a "Los Otros" amb els peus al estil Chuck Norris. Pot presumir de que li queden com a ningú les samarretes de tirants i, a sobre, a estones lliures és tot un rock star. 

1. MATTHEW FOX ( Lost)


Entre el Naveen i ell sempre està el primer lloc. Quan tenia 15 anys mirava amb cara d'idiota "Tots cinc" cada cop que apareixia ell fent de Charlie Singer i 10 anys després vaig començar a veure Lost només perquè vaig descobrir que ell era el protagonista. Fox és com els bons vins : amb els anys millora! És l'home que millor llueix un tratje, és elegant, és un actor impressionant i no m'estranya gens que sigui la cara de l'Oreal Men Expert.. becouse he worth it! Mataria per ser la Kate Austen.

No hay comentarios:

Publicar un comentario